Τρίτη 20 Ιουνίου 2017

Οι Εργοστασιακά Αρνητικοί

Κατά καιρούς, μιλώντας σε υποψηφίους, συναντάμε ανθρώπους οι οποίοι έχουν ερωτήσεις ή/και αντιρρήσεις. Στην εκπαίδευσή που είχαμε κάνει σχετικά με τη διαχείριση ερωτήσεων, αντιρρήσεων και αναβολών είχαμε αναλύσει τη φόρμουλα χειρισμού αντιρρήσεων, η οποία είναι εξαιρετικά αποτελεσματική στη διαχείριση τέτοιων περιπτώσεων.

Πριν όμως φτάσουμε στο σημείο να χειριστούμε μία αντίρρηση ή μία αναβολή, χρειάζεται να είμαστε ξεκάθαροι ότι το άτομο που έχουμε απέναντί μας, δεν
ανήκει στους "εργοστασιακά" αρνητικούς.

Πριν χρόνια, ένας πολύ καλός μου φίλος και πετυχημένος δικτυωτής, είχε χρησιμοποιήσει τον όρο "εργοστασιακά αρνητικοί" για να περιγράψει αυτούς που είναι από τη γέννησή τους - από τη φύση τους αρνητικοί. Άνθρωποι που ό,τι και να τους πεις, ό,τι και να τους δείξεις, θα βρουν κάτι αρνητικό. Είναι αυτοί που έχουν ένα πρόβλημα για κάθε λύση.

Όταν θα είστε σε θέση λοιπόν να διαχωρίσετε αν κάποιος είναι εργοστασιακά αρνητικός ή αν είναι ένα άτομο που απλά χρειάζεται περισσότερες πληροφορίες για να πάρει μία απόφαση, τότε θα αφιερώνετε χρόνο και ενέργεια μόνο στους δεύτερους. Οι εργοστασιακά αρνητικοί, είναι άνθρωποι στους οποίους δεν χρειάζεται να αφιερώνουμε ούτε λεπτό παραπάνω.

Εσείς, έχετε συναντήσει εργοστασιακά αρνητικούς... ή όχι ακόμα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για οποιαδήποτε πληροφορία χρειάζεστε, μπορείτε να μας καλείτε από τις 10.00 - 13.00 και από της 17.00 - 20.00 από Δευτέρα ως Παρασκευή.