Πέμπτη 30 Απριλίου 2015

Μία από τις καλύτερες συμβουλές που έχω ακούσει και έχω μοιραστεί με άλλους, είναι πως όταν βρίσκεστε σε μία δύσκολη κατάσταση, σε μία κατάσταση που νιώθετε ότι αντιμετωπίζετε ένα αδιέξοδο και φοβάστε να πάρετε μία απόφαση για αλλαγή ή για να συνεχίσετε εκεί που είστε, να σκέφτεστε τα πράγματα από μηδενική βάση.

Δηλαδή, "Γνωρίζοντας αυτά που γνωρίζω τώρα, θα έκανα πάλι την ίδια επιλογή;"

Γνωρίζοντας αυτά που γνωρίζω τώρα, θα ήμουν στη σχέση που είμαι τώρα;
Γνωρίζοντας αυτά που γνωρίζω τώρα, θα ήμουν στην εταιρία που είμαι τώρα;
Γνωρίζοντας αυτά που γνωρίζω τώρα, θα αντιπροσώπευα αυτά τα προϊόντα ή αυτές τις υπηρεσίες;
Γνωρίζοντας αυτά που γνωρίζω τώρα, θα υποστήριζα την ομάδα μου με τον τρόπο που την υποστήριζα μέχρι τώρα;
Γνωρίζοντας αυτά που γνωρίζω τώρα, μπλα μπλα μπλα...

Αν η απάντηση είναι ΟΧΙ, τότε, γνωρίζοντας αυτά που γνωρίζετε τώρα, πάρτε την απόφαση να αλλάξετε.
Θα είναι εύκολο;
Όχι!
Θα είναι το σωστό;
Δεν ξέρω.
Αυτό που όμως είναι σίγουρο ότι είναι κάτι που χρειάζεται να κάνετε! Άμεσα!

Σκεφτείτε από Μηδενική Βάση!




ΥΓ: Αν σκεφτείτε από μηδενική βάση αυτό που κάνετε αυτή τη στιγμή και ξέρετε ότι θέλετε να αλλάξετε κάποια πράγματα στον εργασιακό τομέα ή στην εταιρία που συνεργάζεστε, τότε χρειάζεται να μιλήσουμε. Καλέστε μας στο τηλέφωνο που βλέπετε στην επικοινωνία !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για οποιαδήποτε πληροφορία χρειάζεστε, μπορείτε να μας καλείτε από τις 10.00 - 13.00 και από της 17.00 - 20.00 από Δευτέρα ως Παρασκευή.