Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2015

Υποψήφιος: "Θα σου τηλεφωνήσω εγώ"

Δεν ξέρω αν σου έχει τύχει ποτέ να μιλάς με έναν υποψήφιο και να σου πει "Θα το δω και θα σου τηλεφωνήσω εγώ" ή "Θα το σκεφτώ και θα επικοινωνήσω εγώ".

Δεν το λατρεύεις αυτό όταν συμβαίνει; Τι; Όχι; Μα γιατί;!

Σε κανέναν δεν αρέσει αυτό και ο βασικότερος λόγος είναι γιατί συνήθως δεν μας τηλεφωνούν.

Θα σου πω πως το χειρίζομαι συνήθως αυτό...



Εγώ: "Αν σας στείλω αυτό το βίντεο τώρα, πότε θα μπορέσετε να το δείτε για να ξαναμιλήσουμε;"
Υποψήφιος: "Θα το δω το βράδυ."
Εγώ: "Πότε θα ήταν καλύτερα να ξαναμιλήσουμε αφού δείτε το βίντεο;"
Υποψήφιος: "Θα σας πάρω τηλέφωνο εγώ."
Εγώ: "Ωραία, κανένα πρόβλημα. Περίπου πότε υπολογίζετε να μου τηλεφωνήσετε;"
Υποψήφιος: "Θα σας καλέσω αύριο."
Εγώ: "Θα με καλέσετε πρωί ή απόγευμα;"
Υποψήφιος: "Το απόγευμα καλύτερα."
Εγώ: "Περίπου τι ώρα για να έχω το νου μου, γιατί μπορεί είμαι σε ραντεβού ή να είμαι εκτός και να μην παίζουμε κυνηγητό."
Υποψήφιος: "Κατά τις 7."
Εγώ: "Ωραία, το σημειώνω να μιλήσουμε αύριο στις 7 το απόγευμα."
Υποψήφιος: "Οκ"
Εγώ: "Να σας ρωτήσω... θα σας πείραζε να σας καλέσω εγώ;"
Υποψήφιος: "Όχι, κανένα πρόβλημα."
Εγώ: "Οκ, βλέπετε το βίντεο και μιλάμε αύριο στις 7."

Τέλος τηλεφωνήματος

Είναι μία εκπληκτικά απλή και αποτελεσματική "τεχνική" που βρήκα και σου δίνει την δυνατότητα να ελέγξεις εσύ την διαδικασία, χωρίς να δείχνεις "απελπισμένος" ή "πιεστικός" προσπαθώντας με το ζόρι να του πεις ότι θα του τηλεφωνήσεις εσύ.

Αν στην ερώτηση "θα σας πείραζε να σας καλέσω εγώ;" απαντήσει πάλι "Καλύτερα να σας τηλεφωνήσω εγώ", τότε δεν επιμένω. Παρόλα αυτά, σημειώνω να του τηλεφωνήσω εγώ περίπου μισή ώρα μετά από την ώρα που είπε ότι θα με πάρει, ούτως ή άλλως. Σιγά μην περιμένω από αυτόν να με καλέσει.

Υπάρχει μόνο μία περίπτωση που τον αφήνω να με πάρει αυτός και αυτή η περίπτωση είναι όταν μιλάω με έναν υποψήφιο τον οποίο δεν ξέρω αν θα ήθελα να έχω στην επιχείρησή μου. Είναι ο τρόπος μου για να τον αποκλείσω.

Δοκίμασέ το την επόμενη φορά που θα σου πει "Θα σου τηλεφωνήσω εγώ" και πες μου πως πήγες

Πηγή....Θεόδωρος Αραμπατζής
φ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για οποιαδήποτε πληροφορία χρειάζεστε, μπορείτε να μας καλείτε από τις 10.00 - 13.00 και από της 17.00 - 20.00 από Δευτέρα ως Παρασκευή.